30 Ağustos 2009 Pazar

Pembe Kumsal

Sevgili okuyucular! Özellikle genç kardeşlerimizin bu kadar içten ve coşkulu katılımı beni daha da mutlu etti. İnanın hepsini alnından öpmek istiyorum! Selda' nın söylediğine göre yaşları 12-17 arası değişen bu kardeşlerimizin ikisinin yazısına yer vermiştim. İyi ki varsınız be çocuklar!
Şimdi bir diğer yazıyı buradan okumanızı istiyorum.


Not: Aşağıda yorumlarda sevgili Pembe Kumsal ve benim yaşlarımız ortaya çıkmış ama olsun! :) Bugün hepimiz çocuğuz diyorum :D

5 yorum:

  1. teşekkür ederim

    ayrıca şu 12-17 yaş aralığına bendemi giryorum
    ben malesef birz büyüğüm:)

    YanıtlaSil
  2. :) biliyorum selda yazmış ama ben seni de ekledim. aslında kendimi de,ki sanırım ben senden büyüğüm ;)
    olsun hepimiz bugün çocuklar gibi şen değil miyiz? :D

    YanıtlaSil
  3. bende 34 olmama bir kaç gün kaldı diyorum! ;)
    o yüzden boşverdim, hepimizin bugün çocuğuz. çoşkuyla kutluyoruz.
    :D
    çok öperim seni

    YanıtlaSil